Print Document

Print Friendly and PDF

27 Ogo 2012

5000 ANAK TUPAI.

Kalau 7 Januari 2008 Hari Ini Dalam Sejarah bagiku...Hari ini juga special kerana cukup 5,000 views tak le sehebat sesetengah blogs yang mencapai sejuta lebih.  Ada seorang kawan aku ada blog sendiri tetapi kerana dia best friend dia cerita bahawa counter kira viewers dia mulakan dengan 100,000.  Jadi nampak ramailah tetapi kiraan blogger memang tepat dan tersorok.  Aku punya memang jujur dan ikhlas.  Baru 5,000 hampir 4 tahun melancarkan blog PANGGIL BURONG.  Disamping itu, mungkin ada 500 viewers sendiri, iaitu ketika aku sendiri buka blog ini dari berbagai lokasi. Apapun nak celebrate dengan lagu lambang hubungan manusia dengan haiwan (tupai).  Satu hubungan simpati walaupun tupai binatang yang simboliknya suka 'tebuk' macam manusia yang menebuk dan ditebuk.  Kaki SEX. Apa pun aku akan celebrate sekali lagi bila mencecah 10,000. Berapa hari lagi dari hari ini 27 Ogos 2012 gamaknya? Kalau seorang boleh sedekah RM 100.00 jadi jutawan lah aku. Thanks. Ok enjoy...

  

Tiada ulasan: