Print Document

Print Friendly and PDF

13 Ogo 2009

AYAM JANTAN – JAGUH DAN BRUTAL SEX




Kalau tak ada buat apa dan masa terluang banyak, serta tidak ada amal ibadat wajib yang perlu dilakasnakan ketika itu, dua perkara boleh ‘meralitkan’ (cakap Perak untuk mengasyikkan, mengkhayalkan) kita. Pertama melihat pergerakan ikan-ikan dalam akuarium (BUKAN ikan-ikan bernombor di ‘akuarium’ Siam yang khas untuk gesel-gesel hingga terpancut dan bayar) atau kedua, melihat pergerakan dan tingkah laku ayam jantan kampung. Kedua-dua ini mampu mengkhayalkan,tanpa menghisap ganja atau dihisap kemaluan, serta boleh ‘membuang masa’ seketika. Jangan terlalu lama kerana ternyata tidak productive.

Ayam jantan memang kaki sex. Dalam masa sejam kita memerhatikannya pasti sekurang-kurangnya dua kali dia ‘merogol’ ayam betina. Mungkin lebih dari itu. Ingat masa kecil, aku yang 'bodoh' ketika itu ingatkan mereka bergaduh. Arwah mak cepat menegur dan mentertawakan aku…memang tertawa seolah-olah aku ni bodoh bin bangang. Bodoh pun keluar dari cipup dia jugak. Memang ketika itu tertawa aje tapi arwah mak tak pernah beritahu bahawa ayam-ayam ini sedang ‘bersetubuh’ atau sedang ‘mengongkek’. Mungkin arwah malas menceritakan lebih lanjut bagaimana manusia pula ‘bergaduh’ sehingga aku lahir. Kemudian baru aku belajar sendiri dari kekawan yang pandai selok belok cerita sex walaupun banyak fakta yang fantasi dari realiti. .

Berbalik kepada ayam jantan. Bagaimana binatang ini mempunyai tenaga super sex? Semuanya pemberian Allah SWT. Kreativiti Allah Maha Pencipta. Begitu ganas, rakus, sadis dan brutal dia melakukan sex. Pasti nikmat. Tapi tahukah setiap ayam jantan bahawa sex secara slow and steady yang bermula dengan foreplay seperti hisap dan ciuman Perancis (tribute to Noyan) adalah lebih nikmat ??? Mungkin dia tahu tapi padanya sex rakus lagi syiok.

Itulah cerita ayam jantan…tetapi mengapa kalau kita selalu makan daging ayam jantan tak le sekuat mana keupayaan sex kita??? Satu persoalan yang perlu difikirkan bersama. Namun begitu kalau terlau mementingkan sex dan melakukannya macam ayam jantan…samaada isteri izinkan bermadu dan menerima ‘payung emas’ secara izin dalam paksa, mintak pasak atau si suami terus lalu ikut lorong seperti dalam gambar di atas yang di ambil di Kota Baru.

Tiada ulasan: