Print Document

Print Friendly and PDF

31 Jul 2009

BURONG JENIS KUAT SEKS


Gambar Kiri : Merpati di Mekah. Pun jenis kuat sex dan mudah membiak. Gambar Bawah : Robin yang kepala sex segala burong dengan si jantan mempunyai 30 bini.)

(Gambar kiri gagak : aku minta halal dari diniemustapa.blogspot.com kerana meminjam gambar gagak dari blog dia. Tak sempat nak tangkap gambar original gagak, semuga dihalalkan.)








Dua jenis burong yang aku paling respect. Burong atap (?) atau ciak (?) tapi yang pastinya orang Barat gelar Robin. Burong ini ada dimana-mana. Sewaktu berkunjung ke Rabat, Morocco tahun 2007 banyak burong ini terdapat di Hilton Rabat. Puluhan malahan ratusan pada satu-satu ketika. Dikatakan si jantan Robin memang kaki sex dan banyak bini. Wow sampai 30 ekor bini. Bestnya. Kote mesti jenis cepat tegang dan keras. Apa pun burong ini tak pupus kecuali terkena penyakit berunsur virus – macam virus babi – dan terus lenyap atau menjadi binatang kawalan. Satu lagi ialah kalau ada si cerdek pandai mencipta minyak urut dari burong ini yang boleh mengeraskan batang. Pasti burong ini menjadi tangkapan untuk tujuan commercial.

Burong kedua yang aku respect ialah gagak. Pun ada dimana-mana seluruh dunia dan tidak akan pupus. Pastinya burong ini jugak kuat sex macam Robin. Masa berkursus di Jerman tahun 2003 sempat melihat ribuan burong gagak kat padang bola di Munich. Yang menarik ialah apabila badan burong ini dipenuhi salji putih. Satu kejadian Allah SWT yang amat mengkagumkan. Putih dan hitam macam tahi cicak. Masa di Tokyo tahun 2007 pun burong ini jelas kelihatan di kota Tokyo. Tapi bezanya saiz burong gagak di Jepun jauh lebih besar. Kononnya gagak burong di Raja (?). memang tidak pernah di tembak oleh Majlis Bandaran. Kalau di Malaysia Majlis Bandaran sering menjalankan operasi menembak gagak. Hari ini tembak, petang nanti gagak dah pandai terbang di luar sasaran peluru. Ternyata bodoh bangsat pihak Majlis Bandaran tembak langit dan miss. Apa pun yang penting pegawai bangang dari Majlis Bandaran dapat elaun tambahan dan makan nasi bungkus free ketika menembak gagak yang kononnya bahaya ini. Gagak tak pandai rasuah, kalau tak 50 sen boleh terlepas dari tembakan.

Apa pun kedua-dua gagak dan robin memang burong yang tak pernah pupus dan kaki sex. Kalau boleh minyak konek kedua-dua burong ini diperoses dan di makan atau diurut pada kepala butoh, pasti boleh mengeras dan jangan tak kendur-kendur sampai isteri mintak fasakh dah le. Perempuan memang bahlol, laki kuat sex salah, tak kuat mereka cari kat luar untuk di hisapi…

2 ulasan:

Panggil Burong berkata...

Bukan Robin la brader .. tapi Sparrow !

Panggil Burong berkata...

Oops...sorry bro. Yeah House Sparrow. Robin burong lain...mcm Robin Hood. Thanks.